جدیدترین های روز

جدیدترین تکنولوژی | ورزش | فروشگاه ها و...

جدیدترین های روز

جدیدترین تکنولوژی | ورزش | فروشگاه ها و...

انواع کد تخفیف در فیلیمو و نماوا

انواع کد تخفیف در فیلیمو:

کد تخفیف خرید برای اولین اشتراک


کد تخفیف خرید اشتراک تا سقف معینی: فیلیمو برای با توجه به مدت اشتراک، تخفیف‌هایی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد، مثل ٪۴۰ تخفیف فیلیمو برای خرید اشتراک یک ماهه

  

کد تخفیف فیلم و سریال‌های تازه منتشر شده فیلیمو ویژه ماه رمضان: با این کد تخفیف تمامی کاربران می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک، از ۱۰۰ درصد تخفیف فیلیمو برای تماشای بیش از ۷۰ هزار فیلم و سریالی که تا سه ماه گذشته منتشر شده‌اند برخوردار شوند.


کد تخفیف اشتراک فیلیمو مدرسه: با این کد تخفیف می‌توانید به ویدیوهای کمک آموزشی پایه تحصیلی اول تا نهم در فیلیمو مدرسه با هزینه کمتری دسترسی داشته باشید.


 


نماوا

کد تخفیف نماوا


نماوا یک سامانه تماشای آنلاین فیلم و سریال است که بخش عمده‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های آن به صورت رایگان در دسترس کاربران است و باقی برنامه‌ها با پرداخت هزینه اشتراک قابل مشاهده هستند. مشترکین اغلب سرویس‌دهنده‌های اینترنتی می‌توانند با تهیه‌ اشتراک از نماوا، تمامی برنامه‌ها را با ترافیک نیم‌بها (ترافیک داخلی) مشاهده کنند. مشاهده پیش نمایشی از فیلم و سریال‌ها، جستجوی سریع مجموعه انتخابی، آرشیوی کامل از پرطرفدارترین فیلم‌ها وسریال‌ها و قابلیت تنظیم هوشمندانه سرعت نمایش با سرعت اینترنت کاربر بخشی از قابلیت‌های نماوا است.


انواع کد تخفیف در نماوا:

کد تخفیف خرید برای اولین اشتراک


کد تخفیف خرید اشتراک تا سقف معینی: نماوا برای با توجه به مدت اشتراک، تخفیف‌هایی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد، مثل ٪۴۰ تخفیف نماوا برای خرید اشتراک یک ماهه


کد تخفیف ویژه ماهانه: نماوا هر ماه تخفیف‌هایی را برای خرید اشتراک همان ماه برای کاربران خود در نظر می‌گیرد.


کد تخفیف مناسبتی: نماوا در مناسبت‌هایی مثل یلدا، عید نوروز، روز دانش‌آموز و… تخفیف‌های متنوعی ارائه می‌دهد.


تخفیف اندروید باکس نماوا تی‌وی: بدون وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از تخفیف ویژه اندروید باکس نماوا تی‌وی نماوا بهره‌مند شوید. توجه به این نکته ضروری است که با خرید این دستگاه، یک سال اینترنت شاتل، یک سال تخفیف ۱۰۰ درصدی و اشتراک رایگان نماوا به شما تعلق می‌گیرد.



joomi